Jaké to bylo na WAKE UP BBOY JAMU v Praze.

22.02.2009 15:01

 

Do Prahy jsme dorazili přibližně v půl jedný, šli jsme se najíst a pak jsme vyrazily se ještě před samotným Jamem pořádně odvázat na Matějskou pouť:-D . Při cestě na Matějskou pouť nás nečekaně zastihli v tramvaji revizoři a bohužel to odnesl Brucx, který dostal pokutu 700,- Kč, protože neměl lístek platný pro tramvaj,ale pro metro,který nevěděl,že je už patřičně rozlišeno vnitřní a vnější doprava v Praze. Pěkná smůla tedy hned na začátku dne.Po matějské pouti jsme byli všichni totálně zelení. Já a T3KA z brutálních atrakcí a Brucx z toho, že dostal pokutu. Nyní se vyrazilo už na JAM. Jeli jsme z jednoho konce Prahy na druhý.Největší legrace byla v tom, že Brucxovi jedna slečna koupila do metra opět špatný lístek :-D To jsme zjistili až v metru když už jsme jeli, takže Brucx měl opět strach z další pokuty. Byla to Brucxova cca dvacetiminutová cesta strachu metrem:-D Na Jam jsme dorazili přesně v 16:00h. Na Jamu bylo spousta bboys a bgirls. Takový nával jsem tedy opravdu nečekal.Ze začátku nebylo skoro ani kde trénovat neboť Dance Station byla narvaná až po strop. Na place se rozjeli asi 4 circles a začal se taky drtit octagon. Za mixážním pultem byl DJ Rockstar, který hrál fakt skvěle a také bylo skvělé ozvučení. Já se svými zdravotními problémy jsem se ze začátku moc nezapojoval a jen jsem spíš koukal na ostatní jak to tam dávají. Pak jsem se ale nechal vyhecovat a začal jsem to sázet v jednom z circlů. Pak jsem se přesunul do druhého circlu. Na Jamu byla také Německá hvězda bboyingu bboy Hahny s kterým jsem si skvěle popovídal Anglicky a pak i zabreakoval v circlu. Je to opravdu super skromnej, hodnej, milej člověk, žáden nafoukanej frajer. V bboyingu je už nějakých 25 let a už není nejmladší. Nevím kolik mu přesně je, ale tak nějak kolem 40 let asi. Ale dává pořád moc dobře. Když roztočil svůj brutálně rychlej headspin(točení na hlavě) bylo to jako když stojíte u obrovského větráku:-) Fakt síla...T3KA si dal taky jeden vstup v circlu a Brucx se učil, inspiroval a trénoval různé triky. T3KOVI nebylo moc dobře a mě také ne, takže to bylo hodně těžké. Ale i přesto jsme se snažili užít si Jamu naplno. Na Jamu byly například tyto crew: Pentifull, Disko Satelit, Survivals,Wessani, Sins, Peklo Sonic Force a další...Jam skončil v 19:30h.Uteklo to hrozně rychle. Jinak díky pořadatelům za uskutečnení akce. Celkový dojem z této akce byl skvělý. Fotky a video naleznete v galerii;-)S pozdravem BRi4N.

Kontakt

WINDFALL CREW

Webmaster: BRUCX

Anketa

Jak se Vám líbí nové stránky WINDFALL?

Ano (220)
88%

Ne (30)
12%

Celkový počet hlasů: 250

Kalendář akcí

What's up battle junior's

17.04.2009 14:45
Chystá se jedna z největších breakdancových akcí tohoto roku. What´s battle v novém kabátě klepe na dveře. Nový prostor, 7 to smoke, Style battle...

The Hip Hop no.8

22.03.2009 18:41
Už je stanoveno datum další akce The Hip Hop No.8 a to 16.5.2009. Více info o této akci přidáme časem.

Roca Wear The Hip Hop no.7 - Sobota 28.3.2009

22.03.2009 18:17
Akce s názvem Roca Wear The Hip Hop no.7 je tu!!! Na této akci vystoupí taneční skupina Half-Brothers, která nás navštívila v sobotu 21.3.2009 na...
Záznamy: 1 - 3 ze 7
1 | 2 | 3 >>